Od samego początku, jak zabierałem się za otwieranie firmy, to stawiałem na jakość i prestiż. Tylko w ten sposób mogłem zachęcić do siebie klientów, którzy składali u mnie ogromne zamówienia. Działałem w sprzedaży, gdzie czułem się jak przysłowiowa ryba w wodzie i na temat negocjacji wiedziałem wszystko. Sprzedawałem meble biurowe w nowoczesnym stylu.
Sprzedaż mebli konferencyjce od najlepszego producenta
Od niedawna przygotowywałem się do wprowadzenia nowej oferty w swojej firmie. Otóż postanowiłem sprzedawać również meble do sal konferencyjnych, które do tej pory nie gościły w ofercie mojego przedsiębiorstwa. Zanim jednak to zrobiłem, to musiałem znaleźć odpowiedniego producenta do współpracy, co wbrew pozorom wcale nie było takie proste. Stawiałem nie tylko na jakość, ale też na cenę a nie każdy producent był skłonny do negocjacji. Chciałem zamówić meble konferencyjne od producenta, który był najlepszy w kraju, dlatego cenę zrzuciłem na drugi plan. Dzięki temu dotarłem do odpowiedniej osoby, która produkowała najlepszej jakości nowoczesne meble konferencyjne. Rozmowy łatwe nie były, bo chciałem nieco wynegocjować. Warto jednak było czekać, ponieważ osiągnąłem swój cel. Ogromnym sukcesem dla mnie był fakt, że w ofercie sprzedażowej mojej firmy, pojawiły się meble właśnie od tego producenta. Zyskałem dzięki temu prestiż i nowe grono klientów. Współpraca z producentem układała się pomyślnie, ponieważ jasno zostały określone warunki współpracy, których pilnowała każda ze stron. Sporo zainwestowałem w reklamę, która przyniosła jednak ogromne efekty i to były dobrze wydane pieniądze. O moich meblach konferencyjnych wiedzieli wszyscy klienci w województwie, którzy chętnie przyjeżdżali do mojej firmy. Wprowadzenie nowego asortymentu do oferty mojej firmy przyniosło mi wymierne zyski, na które byłem nastawiony od samego początku. Byłem z siebie dumny.
Swoją działalność rozwinąłem do tego stopnia, że nawet zacząłem brać pod uwagę współpracę z odbiorcami zagranicznymi, co było całkiem realne do wdrożenia. Byłem na etapie przygotowywania odpowiedniej oferty, skierowanej do konkretnej grupy zagranicznych odbiorców. Proces ten był długotrwały, ale przemyślany. Nie lubiłem popełniać błędów i nie pozwalałem sobie na nie.