Jeżeli zastanawiasz się jak promować swoją firmę, zawsze na koniec roku pojawia się bardzo fajna możliwość. Po prostu zostawiaj klientom i porozdawaj swoim pracownikom kalendarze. Każdy korzysta z kalendarzy, szczególnie w biurze, a jeśli cały rok Twoje logo będzie wisiało na ścianie, na pewno zostanie zapamiętane. Pomyśl o ciekawej grafice, żeby właśnie Twoje zostało wybrane spośród innych, bo wiedz, że nie będziesz jedyny z tym pomysłem.
Kalendarze jako forma promocji
Jednym z lepszych rodzajów kalendarzy są takie trójdzielne, bo widać od razu trzy miesiące, co pozwala na łatwiejsze planowanie i są tańsze od takich trzynastokartkowych, bo mają tylko jedną część z drukowaną grafiką, a reszta to zwykły papier z nadrukiem. Inną opcją jest też kalendarz biurkowy, ale jest on raczej kojarzony z gorszą renomą, a poza tym przez to, że jest taki mały, jest mało zauważalny. Najchętniej używane są wieszane kalendarze. W internecie znajdziesz wiele ofert od drukarni, które wydrukują kalendarze trójdzielne dla firm takich jak Twoja. Pomyśl jedynie o naprawdę intrygującej, może inspirującej, a na pewno miłej dla oka grafice, to nie może być samo logo. Znak Twojej firmy musi być niejako w tle, ale dobrze widoczny, żeby był zapamiętany. Najchętniej wieszanymi kalendarzami w zakładach, w których pracują sami mężczyźni są oczywiście samochody i kobiety. Dlatego warto zastanowić się do jakiej grupy chcesz trafić, bo takie same kalendarze gorzej będą przyjmowane w biurach, które zatrudniają dużo kobiet. Zawsze, gdy masz do czynienia z klientem, zaproponuj mu taki kalendarz, zdziwisz się jak wielu z nich cieszy taki prezent, a jego koszt w porównaniu do możliwości jest bardzo mały. Kupując na raz sto kalendarzy, a nawet tysiąc, możesz liczyć na naprawdę duży rabat i zapłacić nawet pięćdziesiąt procent normalnej ceny. Na pewno warto negocjować cenę przy dużym zamówieniu.
Kalendarz jest dobrą formą promocji, bo wszyscy ich używają, więc są bardzo praktycznym gadżetem, dzięki czemu logo Twojej firmy jest przez cały rok widoczne nie tylko dla siedzącego przy biurku z kalendarzem ale też innych przechodzących obok. Interesująca grafika przyciąga oko nie tylko do samego obrazu ale też Twojego logo, a w niektórych firmach kalendarze z naprawdę ciekawymi obrazami potrafią wisieć nawet kilka lat.